BIROUL FINALIZĂRI CONSTRUCŢII
ADRESA: P-ta 25 Octombrie, nr.1, parter, cam.19
TELEFON: 0261/807527; 807534
E-mail: [email protected]
Şef birou: Armos Attila

Atribuţiile biroului

  • verifică existenţa autorizaţiei de construire
  • verifică corespondenţa între prevederile autorizaţiei şi cele ale proiectului
  • urmăreşte realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile proiectelor, a reglementărilor
  • tehnice în vigoare-participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi semnează procesele verbale de recepţie
  • regularizarea taxei de autorizare
  • verificarea actelor depuse în vederea notării/radierii construcţiilor în cartea funciara
  • verificarea actelor depuse în vederea precizării destinaţiei terenul
  • verificarea şi avizarea documentaţiilor depuse în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare
  • verificarea şi soluţionarea reclamaţiilor şi sesizărilor

Legislație specifică:

  • Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii,  cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991, privind autorizarea lucrărilor de construcții:
  • Legea nr. 350/2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare:
  • Hotărârea nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal;
  • Hotărârea nr. 273/1994, privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
  • Hotărârea nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 422/2001, privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;  
  • Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 554/2004,  a contenciosului administrativ cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 7/1996, a cadastrului şi a publicităţii imobiliare cu modificările şi completările ulterioare; 
  • Ordinul nr. 700/2014, al Directorului General al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară;
  • Legea nr. 481/2004, privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
  • Legea 188/1999, republicata, privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 215/2001, privinda dministrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completaările ulterioare;
  • Legea nr. 372/2005 privind performanța energetică a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare
  • OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;  
  • Ordinul SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice și SR ISO 9001:2015;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Primăriei municipiului Satu Mare, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Satu Mare nr. 122/30.07.2020 cu modificările aduse prin Hotărârea Consiliului Local Satu Mare nr. 220/22.12.2020;
  • HCL nr. 1/2016, privind autorizarea şi funcţionarea unităţilor comerciale în municipiul Satu  Mare;
  • HCL nr. 73/2020, privind valorile impozabile, impozitele și taxele locale, aplicabile în municipiul Satu Mare în anul 2021;
     

Personal angajat

  • Erdei Daniela -inspector
  • Stoica Adrian - referent
  • Lantoş Mircea - consilier
  • Faur Cristian - consilier
 
Politica de Cookie