verifică corespondenţa între prevederile autorizaţiei şi cele ale proiectului
urmăreşte realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile proiectelor, a reglementărilor
tehnice în vigoare-participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi semnează procesele verbale de recepţie
regularizarea taxei de autorizare
verificarea actelor depuse în vederea notării/radierii construcţiilor în cartea funciara
verificarea actelor depuse în vederea precizării destinaţiei terenul
verificarea şi avizarea documentaţiilor depuse în vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare
verificarea şi soluţionarea reclamaţiilor şi sesizărilor
Legislație specifică:
Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991, privind autorizarea lucrărilor de construcții:
Legea nr. 350/2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea 227/2015, privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare:
Hotărârea nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal;
Hotărârea nr. 273/1994, privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
Hotărârea nr. 525/1996, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 422/2001, privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 10/1995, privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 554/2004, a contenciosului administrativ cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 7/1996, a cadastrului şi a publicităţii imobiliare cu modificările şi completările ulterioare;
Ordinul nr. 700/2014, al Directorului General al Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară;
Legea nr. 481/2004, privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
Legea 188/1999, republicata, privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
Legea 215/2001, privinda dministrația publică locală, cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, cu modificările și completaările ulterioare;
Legea nr. 372/2005 privind performanța energetică a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Ordinul SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice și SR ISO 9001:2015;
Regulamentul de organizare și funcționare al Primăriei municipiului Satu Mare, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Satu Mare nr. 122/30.07.2020 cu modificările aduse prin Hotărârea Consiliului Local Satu Mare nr. 220/22.12.2020;
HCL nr. 1/2016, privind autorizarea şi funcţionarea unităţilor comerciale în municipiul Satu Mare;
HCL nr. 73/2020, privind valorile impozabile, impozitele și taxele locale, aplicabile în municipiul Satu Mare în anul 2021;
Personal angajat
Erdei Daniela -inspector
Stoica Adrian - referent
Lantoş Mircea - consilier
Faur Cristian - consilier
Politica de Cookie
Măreşte text
Micşorează text
Alb/Negru
Contrast ridicat
Contrast negativ
Fundal deschis
Legături evidenţiate
Font lizibil
Audio
Resetare
Modulul citire text este activ. Vă rugăm permiteți ,,autoplay" paginii web sau dați click pe buton pentru a permite citirea textului.